Ta strona obsługuje pliki cookies. Jeżeli nadal chcesz korzystać z serwisu, musisz wyrazić na to zgodę. Możesz również zmienić ustawienia dotyczące cookies. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką cookies.

Akceptuje cookies

Intranet by webBOX




wersja mobilna strony

RSI
specjalizuje się w rozwiązaniach intranetowych. Główny produkt - Intranet by webBOX to elastyczny System Intranetowo-Ekstranetowy w gotowym do wdrożenia pakiecie standardowych modułów. Intranet zapewnia komunikację, zarządzanie dokumentami, zarządzanie urlopami, zasobami ludzkimi oraz innymi. Oferujemy w pełni funkcjonalną wersje demo intranetu. RSI wykonuje także dedykowane oprogramowanie na zamówienie, wdraża portale korporacyjne oraz extranety.
Aktualności
Aktualności
Praktyczne zarządzanie projektami według metodyki PRINCE2 - druga edycja

W związku z dużym zainteresowaniem uczestnictwa w warsztatach dotyczących praktycznego wykorzystania systemu do zarządzania projektami we współpracy z firmą P2Ware, polskim producentem tego oprogramowania podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu drugiej edycji takiego spotkania.

W ramach tych warsztatów będziecie Państwo mogli zapoznać się z tematyką praktycznego wykorzystania narzędzi informatycznych do zarządzania projektami. więcej Więcej
Case Studies
Intranet by webBOX w Powiecie Chełmskim

System Intranet by webBOX w ramach Projektu "Lepszy Urząd" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego został wdrożony w dwóch Urzędach Gmin powiatu chełmskiego. W ramach tego projektu zostały zainstalowane moduły wchodzące w skład Pakietu Standard.

więcej Więcej



EKSPERT by webBOX
 
EKSPERT (by webBOX) w komunikowaniu

Czy Twój klient i użytkownik serwisu www potrzebuje spersonalizowanego kontaktu z pracownikiem firmy - ekspertem? Dajemy Ci narzędzie-Ekspert by webBOX

Doświadczenie RSI internet i firm badających rynek internetowy wskazuje, że jedną z najważniejszych cech Internetu jest możliwość dwustronnej komunikacji z klientem (petentem) poprzez serwis www. Większość istniejących dzisiaj serwisów www nie wykorzystuje tej właściwości, sprowadzając ofertę firmy do biernych opisów ewentualnie udostępniając formularz, który przesyła wszystkie zapytania klientów na jedną skrzynkę e-mail, nie dając wiedzy o statusie procesu udzielenia odpowiedzi.

Użytkownik Internetu, a tym samym potencjalny Państwa klient po zapoznaniu się z serwisem www często ma potrzebę uzupełnienia swojej wiedzy lub rozwiania wątpliwości. Internauta chce być przekonany, że za pięknym graficznie serwisem www prezentującym firmę stoi żywa organizacja władna reagować na jego oczekiwania i bieżące potrzeby.

Istotne jest, aby kontakt był szybki i rzeczowo korespondujący z zapytaniem i potrzebą klienta.

Aby właściwie odpowiadać na pytania internautów, należy posiadać sprawne mechanizmy monitoringu zarówno samych zapytań (i ich treści), jak też statusu realizacji odpowiedzi. Idealnym stanem będzie taki, w którym obsługa takiego systemu będzie prosta i nie będzie generować dodatkowych kosztów (stanowisk, urządzeń, innych).

Dlatego zaprojektowaliśmy i z przyjemnością prezentujemy Państwu system Ekspert by webBOX - Pierwsze polskie profesjonalne narzędzie marketingowe do obsługi zapytań składanych przez stronę www bez konieczności przebudowy istniejącej już strony.

 
 
 
Co to jest EKSPERT by webBOX?

Jest to system mający za zadanie poprawę relacji pomiędzy klientem a firmą. Pozwala zarządzać zapytaniami klientów składanymi za pośrednictwem serwisu www, poprzez przekazanie ich bezpośrednio do osób specjalizujących się w dziedzinie, której zapytanie dotyczy. System dodatkowo udostępnia mechanizmy kontrolujące status zapytania od użytkownika, a także posiada statystyki dotyczące skuteczności odpowiedzi na pytania z podziałem na zdefiniowane dziedziny.

  Dla kogo przeznaczony jest EKSPERT by webBOX?

System przeznaczony dla firm, które chcą:

  • usprawnić komunikację z użytkownikami na swoich stronach internetowych
  • mieć dostęp do wszystkich zapytań otrzymanych od internautów zgromadzonych w jednej bazie danych
  • dedykować zapytania od internautów bezpośrednio do specjalistów w danych dziedzinach
  • monitorować statusy odpowiedzi
  • monitorować zawartość merytoryczną odpowiedzi
  • dokonać automatyzacji procesu odpowiedzi na pytania poprzez takie mechanizmy jak: szablony odpowiedzi czy potwierdzenia otrzymania zapytania wysyłane na e-mail podany przez użytkownika
 
 
 
Dlaczego warto posiadać system EKSPERT by webBOX?

Bardzo popularną formą komunikacji jest umieszczanie na stronie www formularza do zadawania pytań. Firma ceniąca jakość obsługi klienta wie, że klient nie lubi długo czekać na odpowiedź lub co gorsze w ogóle jej nie otrzymywać.

System EKSPERT by webBOX buduje zaufanie użytkownika już przy pierwszym kontakcie, wysyłając do niego automatycznie e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zapytania.

Rysunek poniżej przedstawia tradycyjny sposób komunikacji z wykorzystaniem formularza do zadawania pytań na stronie www, gdzie dane z formularza wysyłane są na jeden zbiorczy adres e-mail:

Jak pokazuje rysunek pojawia się wiele pytań związanych z obsługa zapytania od użytkownika, na które trudno, a często nie można odpowiedzieć. W przypadku niewielkiej ilości pytań jest możliwa stosunkowo szybka reakcja na zapytania, ale przy pracy grupowej (kilku ekspertów) nie możliwe jest kontrolowanie procesu komunikacji eksperta z użytkownikiem. System "Ekspert" pozwala rozwiązać wszystkie te problemy.

 
Główne zalety systemu EKSPERT by webBOX
  • Każde pytanie jest rejestrowane w systemie w jednej bazie danych
  • Przypisywanie ekspertów do dziedzin daje pewność, że każde pytanie będzie posiadało odbiorcę
  • Ekspert automatycznie informowany jest poprzez e-mail o nowym pytaniu dla niego
  • Po zapisaniu w systemie odpowiedzi przez eksperta automatycznie wysyłany jest e-mail do autora pytania zawierający odpowiedź na zadane pytanie
  • Pozwala na predefiniowanie szablonów odpowiedzi
  • Umożliwia dodawanie załączników do odpowiedzi
  • Generuje automatyczne alerty z powiadomieniami do eksperta o zaległych pytaniach
  • Generuje automatyczne alerty z powiadomieniami do administratora o przedłużającym się braku reakcji eksperta na zaległe pytania
  • Umożliwia parametryzacje alertów, w tym definiowanie czasu, po którym wysyłane są alerty
  • Udostępnianie statystyk, które pozwalają określić jakość i szybkość obsługi zapytań ze strony użytkownika (klienta)
  • Tworzenie bazy wiedzy FAQ (najczęściej zadawane pytania) w oparciu o wybrane pytania oraz odpowiedzi udzielane na nie
  • Szybka integracja z dowolną stroną www nie ingerująca w technologie i strukturę tej strony
  • Działanie niezależne od serwera www.

Powrót

Drukuj