Ta strona obsługuje pliki cookies. Jeżeli nadal chcesz korzystać z serwisu, musisz wyrazić na to zgodę. Możesz również zmienić ustawienia dotyczące cookies. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą polityką cookies.

Akceptuje cookies

Intranet by webBOX




wersja mobilna strony

RSI specjalizuje się w rozwiązaniach intranetowych. Intranet by webBOX to elastyczny System Intranetowo-Ekstranetowy w gotowym do wdrożenia pakiecie standardowych modułów. Intranet zapewnia komunikację, zarządzanie dokumentami, zarządzanie urlopami, zasobami ludzkimi oraz innymi. Oferujemy w pełni funkcjonalną wersje demo intranetu. RSI wykonuje także dedykowane oprogramowanie na zamówienie, wdraża portale korporacyjne oraz extranety.



INTRANET by webBOX - PAKIET STANDARD
 
  • Jest gotowym, przygotowanym do wdrożenia zestawem 21 uniwersalnych modułów.
  • Zestaw modułów pakietu oraz zakres ich funkcji jest wynikiem wieloletnich doświadczeń. Bazuje również na opiniach użytkowników intranetów wdrożonych przez RSI Sp. z o.o.
  • Modułów stanowią odrębną całość funkcjonalną, współpracując ze sobą w pełni zarządzają zgromadzonymi danymi.
  • Dzięki dużej elastyczności i modularności pozwala na rozbudowę o nowe, dedykowane moduły.
 
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
  • wizualizacja struktury organizacyjnej
  • spersonalizowany dostęp do danych osobowych
  • wyszukiwarka osób w strukturze
  • komunikacja z działami i grupami projektowymi (mail, notatka, wydarzenie w kalendarzu)
  • powiązanie z kartą pracownika - moduł Pracownicy
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
  PRACOWNICY
  • elektroniczne teczki personalne (zakres obowiązków, historia zatrudnienia, dane osobowe, graficzny rozkład nieobecności, statystyka wykorzystania zasobów)
  • wyszukiwarka osób z systemem filtrów (wg. alfabetu, działu, stanowiska)
  • archiwum byłych pracowników
  • system zarządzania uprawnieniami w systemie (role, loginy)
  • pulpit osobisty pracownika
  • możliwość integracji z istniejącymi systemami kadrowo-płacowymi (wymaga analizy)
  • powiązanie z modułami - Urlopy, Struktura Organizacyjna, Zasoby, Dokumenty
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
 
 
DOKUMENTY
  • intranetowa baza dokumentów firmowych
  • archiwum procedur, instrukcji, materiałów promocyjnych, cenników, materiałów marketingowych, certyfikatów, innych
  • zarządzanie drzewiastą strukturą katalogów
  • zarządzanie dostępem do dokumentów
  • szybki dostęp do załączników
  • wersja do druku
  • powiązanie z modułm - Dokumenty
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
  BAZA TELEADRESOWA
  • baza firm i osób (klientów, kontrahentów, innych)
  • możliwość tworzenia typów kontaktów
  • zaawansowana wyszukiwarka rekordów
  • filtry wyszukiwania (wg nazwy, skrótu, miejscowości, symbolu, typu, osoby odpowiedzialnej)
  • przypisywanie wielu lokalizacji i wielu osób do rekordu głównego
  • automatyczne wiązanie osób i firm
  • moduł zintegrowany z Sekretariatem / recepcją
  • mechanizm eksportu bazy do MS Excel
  • notatki o kontaktach
  • wersja do druku
  • powiązanie z modułem - Pracownicy, Sekretariat
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
 
 
BIULETYN
  • elektroniczny biuletyn wewnętrzny (gazeta firmowa)
  • automatyczne archiwum wiadomości z podziałem na miesiące i lata
  • elektroniczna tablica ogłoszeń
  • komentarze artykułów
  • przejrzyste archiwum
  • możliwa publikacja z uwzględnieniem procesu akceptacji treści
  • definiowanie okresu publikacji
  • wersja do druku artykułów
  • edytor WYSIWYG (ang. What You See Is What You Get co znaczy dosłownie To, Co Widzisz, Jest Tym, Co Otrzymasz)
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
  ZASOBY, REZERWACJE
  • elektroniczny proces rezerwacji zasobów (np.: laptopa, samochodu czy sali konferencyjnej)
  • mechanizm eliminacji konfliktów czasowych wynajmowanych zasobów
  • panel administrowania zasobami
  • monitoring eksploatacji zasobów
  • systemu rezerwacji zasobów
  • zestawienia dostępności zasobów
  • repozytorium ważnych dokumentów dotyczących zasobu (np.: umowy leasingowe, instrukcje, gwarancje) Graficzna prezentacja przebiegu rezerwacji
  • możliwość centralnej rezerwacji (np. przez sekretariat)
  • mechanizm weryfikacji zwrotu wynajmowanego zasobu
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
 
 
URLOPY, NIEOBECNOŚCI, DELEGACJE
  • elektroniczny wniosek urlopowy (z możliwością wydruku wniosków)
  • obieg wniosku pomiędzy pracownikiem, przełożonym a kadrami
  • mailowy system powiadomień o statusie wniosku
  • zbiorcze zestawienia urlopów
  • zarządzanie urlopami planowanymi
  • elektroniczny system akceptacji lub odrzucenia wniosku urlopowego
  • możliwość delegacji zastępstw
  • mechanizm definiowania przez pracownika nieobecności i delegacji
  • przejrzysta prezentacja graficzna rozkładu nieobecności
  • możliwość integracji z systemami kadrowo-płacowymi (opcja - poza pakietem)
  • powiązanie z modułami - Struktra organizacyjna, Pracownicy
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
KALENDARZ
  • system obsługi wydarzeń
  • możliwość wyboru rodziaju widoku kalendarza - dzienny, tygodniowy, miesięczny
  • obsługa trzech typów zdarzeń: firmowe, służbowe, prywatne
  • dodawanie wydarzeń dedykowanych do działów struktury organizacyjnej
  • mechanizm idź do daty
  • graficzna prezentacja zdarzeń
  • powiązanie z modułami - Pracownicy, Urlopy i Nieobecności, Kalendarz, Notatnik
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
 
 
FORUM DYSKUSYJNE
  • system prostego administrowania forami dyskusyjnymi
  • elektroniczna baza wiedzy
  • archiwizowanie dyskusji firmowych (np.: projektowych)
  • statystyki dyskusji, wątków i uczestników
  • funkcja moderowania forum
  • funkcja rozwinięcia wszystkich wypowiedzi w wątku
  • wersja do druku
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
FOTOGALERIA
  • system katalogowania zdjęć
  • nieograniczona liczba galerii
  • prosty mechanizm tworzenia i zarządzania galerią
  • "hurtowe" dodawanie zdjęć przez upload plików ZIP
  • możliwość opisywania galerii
  • definiowanie parametrów publikacji takich jak: czas publikacji, wersja robocza/zaakceptowana
  • automatyczne skalowanie i miniaturyzowanie zdjęć
  • podgląd zdjęć w formie miniaturek i powiększenia
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
 
 
BAZA PRODUKTÓW 
  • baza produktów firmy
  • możliwość tworzenia kategorii produktów
  • opis z wyszczególnieniem nazwy, charakterystyki, zdjęcia, ceny itp.
  • rozbudowany filtry wyszukiwania
  • funkcja automatycznego wiązania rekordów w wyniku wyszukiwania - wyświetla skojarzone produkty  z tej samej kategorii (grupy)
  • przypisywanie załączników
  • wersja do druku
  • powiązanie z modułem - Struktura organizacyjna, Pracownicy, Baza teleadresowa
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
BAZA USŁUG
  • wszystkie informacje o świadczonych przez firmę usługach w jednym miejscu
  • możliwość tworzenia dowolnej liczby kategorii usług
  • opis z wyszczególnieniem nazwy, charakterystyki, zdjęcia, ceny itp.
  • rozbudowany filtry wyszukiwania
  • funkcja automatycznego wiązania rekordów w wyniku wyszukiwania - wyświetla skojarzone usługi z tej samej kategorii (grupy)
  • przypisywanie załączników
  • wersja do druku
  • powiązanie z modułem - Struktura organizacyjna, Pracownicy, Baza teleadresowa
 
 
 
NOTATKI
  • notatnik osobisty i służbowy
  • definiowanie statusu notatki
  • obieg notatki między pracownikami
  • automatyczne powiązanie notatek z kalendarzem
  • archiwum notatek
  • filtry wyszukiwania notatek (np. po dacie)
  • powiązanie z modułami - Pracownicy,Kalendarz i Baza teleadresowa
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
  LINKI
  • baza ważnych linków internetowych
  • dostępność linków dla całej organizacji
  • tworzenie kategorii linków
  • filtry wyszukiwawcze
  • możliwość dodawania nowych linków przez użytkowników
  • funkcja opisywania linków
  • archiwum linków
  • zarządzanie linkami przez administratora
  • informacja o osobie publikującej link
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
 
 
SONDY
  • system tworzenia sond na dowolny temat
  • możliwość dodania odpowiedzi tekstowych i graficznych
  • różne formy prezentacji odpowiedzi: procentowe lub liczbowe
  • archiwum umożliwiające przeglądanie wcześniej realizowanych sond
  • personalizacja sondy blokująca możliwość wielokrotnego głosowania przez jednego użytkownika
  • definiowanie parametrów publikacji takich jak czas publikacji, który umożliwia zaplanowanie kilku sond z wyprzedzeniem
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
BANERY / POP-UP
  • narzędzie do tworzenia i wyświetlania banerów: Pop-up
  • możliwość definiowania typu banera
  • określanie czasu i okresu publikacji banera
  • archiwum banerów
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
 
 
 
URODZINY / IMIENINY
  • kalendarz urodzin i imienin
  • informator o nadchodzących urodzinach / imieninach
  • mechanizm definiowania dat obchodzenia imienin przez pracownika
  • możliwość rezygnacji pracownika z informowania zespołu o urodzinach / imieninach
  • funkcja "złóż życzenia"
  • zintegrowany z Kalendarzem i modułem Pracownicy
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj
  KSIĘGA GOŚCI
  • elektroniczny system ewidencji gości
  • możliwość generowania raportów (wejścia, wyjścia, osoby, firmy, daty, godziny, do kogo)
  • potwierdzenie obecności gościa
  • rejestracja wydawanych przepustek
  • rejestracja danych osób odwiedzających firmę
  • filtry wyszukiwawcze
  • wersja do druku
  • powiazanie z modułami - Baza teleadresowa, Pracownicy
Prezentację modułu możesz zobaczyć tutaj 
 
 
 

Powrót

Drukuj