1. Co to jest webBOX lite?

webBOX lite to najnowszy na rynku system Intranetowy zaprojektowany w odpowiedzi na potrzeby małych przedsiębiorstw. webBOX lite, przygotowany na bazie naszego sztandarowego i wielokrotnie nagradzanego systemu Intranet by webBOX, udostępnia wszystkie niezbędne narzędzia korporacyjnego Intranetu w bardzo atrakcyjnej dla małych firm cenie.

2. Czym różni się webBOX lite od Intranet by webBOX?

webBOX lite jest systemem intranetowym przeznaczonym dla małych przedsiębiorstw, które nie potrzebują rozbudowanych funkcjonalności dostępnych w wersji Intranet by webBOX standard. Oprócz liczby dostępnych modułow i funkcji, wersje różnią się ponadto trybem wdrożenia (Intranet by webBOX wymaga dedykowanego serwera), zakresem obsługi
i supportu oraz oczywiście ceną. Więcej informacji o różnicach pomiędzy wersjami znajdziecie Państwo tutaj.

3. Jak szybko po założeniu konta będę mógł używać webBOXa lite?

Praktycznie od zaraz. Wdrożenie następuje automatycznie po założeniu konta.

4. Jak wygląda procedura zakładania konta?

Zakładając konto trzeba, wybrać rodzaj abonamentu, zaakceptować regulamin a następnie wpisać nazwę konta
(nazwa firmy), wybrać login + hasło i uzupełnić dane firmowe. Po założeniu konta od razu można korzystać z Intranetu.

5. Jakie są ceny abonamentu i od czego zależą?

Wysokość abonamentu jest zależna od liczby użytkowników i przestrzeni dyskowej. Oferujemy system webBOX lite w stałej cenie dla firm zatrudniających do 50 użytkowników takiego systemu.
Informacji o cenie systemu udziela nasz konsultant pod nr. tel 32 422 91 32 albo mailowo handlowy@rsi.pl   

1- 50 użytkowników
Zapytaj naszego konsultanta!

6. Czy mogę przenieść moje dane z webBOXa lite na webBOX standard?

Tak, jest możliwe przeniesienie danych z wersji lite na standard. Jeśli są państwo zadowoleni z webBOXa lite,
ale wraz z rozwojem firmy potrzebują Państwo nowych funkcji to zalecamy przejście na system Intranet by webBOX.

7. Co to znaczy, że webBOX lite jest dostępny w modelu SaaS?

Model SaaS zakłada, że oprogramowanie przechowywane jest na serwerach producenta i udostępniane nabywcy
w formie miesięcznego abonamentu, w cenę którego wchodzą wszelkie aktualizacje. Nabywca ma do oprogramowania dostęp przez przeglądarkę z każdego miejsca na świecie i każdego komputera, tak jak do kont pocztowych
w portalach www.

8. Czy mogę przetestować webBOX lite?

Tak. Po założeniu konta można testować webBOX lite przez 30 dni  za darmo.

9. Czy muszę posiadać specjalne kwalifikacje by używać webBOXa lite?

Jedyna kwalifikacja, jaka jest potrzebna to umiejętność obsługi komputera, przeglądarki internetowej
oraz programów do obsługi poczty

10. Moja firma ma ponad 50 pracowników, czy mogę używać webBOXa lite?

Wersja intranet by webBOX lite przeznaczona jest dla mniejszych firm, stąd ograniczenie liczby użytkowników
oraz powierzchni dyskowej na dane i dokumenty. Z naszych wieloletnich doświadczeń wynika,
że powyżej takiej liczby użytkowników wskazane jest korzystanie z podstawowej wersji systemu Intranet by webBOX.

11. Zatrudniłem dodatkowych pracowników i chciałbym żeby korzystali z Intranetu czy mogę używać aktualnej wersji webBOXa lite?

Jeśli po zatrudnieniu nowych pracowników liczba użytkowników dalej „mieści się” w wybranym abonamencie można
ich dodać do systemu bez konieczności zmiany abonamentu. Natomiast jeśli liczba użytkowników jest większa
niż w wybranym abonamencie konieczna jest jego zmiana.