Pracownicy
- elektroniczne teczki personalne (dane kontaktowe, historia zatrudnienia, CV, dane na temat miejsca pracy i stanowiska, historia urlopów i nieobecności w formie wykresu graficznego)
- zarządzanie uprawnieniami pracowników w systemie
- możliwość wyszukiwania po stanowisku i działach
- wszystkie dane na temat pracownika w jednym miejscu, a dzięki temu oszczędność czasu
Dokumenty
- baza dokumentów firmowych
- możliwość przydzielenia dokumentu do wybranej kategorii
- wyszukiwarka dokumentów po kategorii i dacie publikacji
- zarządzanie drzewiastą strukturą dokumentów
- mniej czasu spędzonego na szukaniu ważnego dokumentu
- zmniejszone ryzyko utraty danych poprzez archiwizację w Intranecie
- szybka edycja dokumentów dostępna od razu dla wszystkich
Linkownia
-
dostępna dla wszystkich użytkowników baza linków
do stron internetowych wraz z ich opisem - możliwość edycji i dodawania linków przez wszystkich
- możliwość wyboru typu linka
- wyszukiwanie linków dzięki wbudowanemu systemowi filtrów
- wszelkie ciekawe i ważne strony internetowe w jednym miejscu
- ułatwiony dostęp do przydatnych informacji
Notatki
- notatnik osobisty i służbowy
- możliwość przydzielenia notatki do wybranego działu
- archiwum notatek
- powiązanie notatek z kalendarzem
- filtry wyszukiwania notatek
- możliwość wyświetlania i edytowania notatki przez innych pracowników
Urlopy
- elektroniczny wniosek urlopowy z możliwością wydruku
- mailowy system powiadamiania o statusie wniosku
- obieg wniosku pomiędzy pracownikiem, przełożonym a kadrami
- przejrzysta graficzna prezentacja rozkładu nieobecności
- możliwość delegacji zastępstw
- uproszczenie procesu złożenia wniosku urlopowego i jego akceptacji
-
obsługa wszystkich typów urlopów przewidzianych
w polskim prawodawstwie
Forum
- wewnętrzne forum dyskusyjne dla pracowników
- miejsce do wymiany wiedzy i doświadczenia pomiędzy pracownikami
- archiwizacja dyskusji i możliwość dodania jej do firmowej bazy wiedzy
- prosty sposób na komunikację pomiędzy pracownikami
-
możliwość moderacji forum – akceptowania postów
i usuwania dyskusji - ułatwiony transfer wiedzy pracowników w firmie
Zasoby
- rezerwacja zasobów (sale konferencyjne, rzutniki, laptopy,samochody, prasa, książki, materiały szkoleniowe, inne)
- graficzna prezentacja przebiegu rezerwacji
- rezerwacje grupowe dla kilku zasobów równocześnie
-
rezerwacja cykliczne powtarzane codziennie, co tydzień,
co miesiąc, co rok - karta zasobu z informacjami o zasobie oraz możliwość dodania załącznika np. z instrukcją
- pełna kontrola nad eksploatacją zasobów
-
likwidacja konfliktów wynikających z równoczesnej rezerwacji
jednego zasobu (system na to nie pozwala)
Struktura
- graficzne przedstawienie struktury firmy i hierarchii stanowisk
- powiązanie z kartą pracownika
-
możliwość przesłania maila, notatki bądź informacji
do całego działu w firmie albo do pojedynczego pracownika - usprawniona komunikacja z określoną grupą odbiorców
- pozwala w szybki sposób dotrzeć do osoby zajmującej dane stanowisko w firmie
Baza teleadresowa
- wizytówki firm i osób z wszelkimi danymi kontaktowymi
-
możliwość wyszukiwania po nazwie, miejscowości
albo osobie kontaktowej - automatyczne wiązanie osób i firm
- możliwość dodawania notatek
- łatwość dostępu do danych szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji
- ułatwione zarządzanie informacją
Sondy
- system tworzenia sond na dowolny temat
-
gwarancja wiarygodności – każdy użytkownik może
zagłosować tylko raz - różne formy prezentacji odpowiedzi – procentowe albo liczbowe
- archiwum z poprzednimi sondami
- możliwość określenia daty i okresu publikacji danej sondy
- łatwe i szybkie poznanie zdania pracowników na dany temat
- baza wiedzy o użytkownikach
- anonimowość głosowania
Biuletyn
- wewnętrzna gazeta firmową
- możliwość dodawania i komentowania artykułów
- możliwość ustalenia daty i okresu publikacji artykułu
- archiwum artykułów z systemem filtrów ułatwiających wyszukiwanie
- skrócenie czasu dostępu do informacji
- prosta obsługa po stronie administratora i użytkownika
- wsparcie kultury organizacyjnej i wewnętrznego PR firmy
Fotogaleria
-
możliwość grupowania zdjęć z ważnych firmowych imprez,
wyjazdów i innych, w albumy dostępne dla wszystkich użytkowników - nieograniczoną liczbę galerii
-
funkcja umożliwiającą dodawanie wielu zdjęć równocześnie
przez upload plików ZIP - automatycznie skalowanie i miniaturyzowanie zdjęć
- podgląd zdjęć w formie miniaturek i w powiększeniu
- zwiększenie integracji pracowników
Kalendarz
- możliwość wyboru widoku kalendarza – dzienny, tygodniowy, miesięczny
-
obsługa trzech typów zdarzeń – prywatnych, firmowych i służbowych
i ich graficzna prezentacja - dodawanie wydarzeń dedykowanych do struktury organizacyjnej
- możliwość delegowania kalendarzy i zarządzania kalendarzami współpracowników
- graficzna prezentacja zdarzeń
Urodziny/Imieniny
- Informacje o obchodzonych imieninach albo urodzinach
- możliwość wyboru czy chce się informować współpracowników czy nie
- daty imienin i urodzin użytkownika
- możliwość złożenia życzeń solenizantowi przy pomocy funkcji „złóż życzenia” – zostaną one wysłane na jego adres e-mail
Zachęcamy do odwiedzenia nowego serwisu: www.webbox.pl