|
- Jest gotowym, przygotowanym do wdrożenia zestawem 14-stu uniwersalnych modułów.
- Zestaw modułów pakietu oraz zakres ich funkcji jest wynikiem wieloletnich doświadczeń. Bazuje również na opiniach użytkowników intranetów wdrożonych przez RSI Sp. z o.o.
- Moduły stanowią odrębną całość funkcjonalną, współpracując ze sobą w pełni zarządzają zgromadzonymi danymi.
|
|
- graficzne przedstawienie struktury firmy i hierarchii stanowisk
- powiązanie z kartą pracownika
- możliwość przesłania maila, notatki bądź informacji
- do całego działu w firmie albo do pojedynczego pracownika
- usprawniona komunikacja z określoną grupą odbiorców
- pozwala w szybki sposób dotrzeć do osoby zajmującej dane stanowisko w firmie
|
|
- elektroniczne teczki personalne (dane kontaktowe, historia zatrudnienia, CV, dane na temat miejsca pracy i stanowiska, historia urlopów i nieobecności w formie wykresu graficznego)
- zarządzanie uprawnieniami pracowników w systemie
- możliwość wyszukiwania po stanowisku i działach
- wszystkie dane na temat pracownika w jednym miejscu, a dzięki temu oszczędność czasu
|
|
|
|
- baza dokumentów firmowych
- możliwość przydzielenia dokumentu do wybranej kategorii
- wyszukiwarka dokumentów po kategorii i dacie publikacji
- zarządzanie drzewiastą strukturą dokumentów
- mniej czasu spędzonego na szukaniu ważnego dokumentu
- zmniejszone ryzyko utraty danych poprzez archiwizację w Intranecie
- szybka edycja dokumentów dostępna od razu dla wszystkich
|
|
- wizytówki firm i osób z wszelkimi danymi kontaktowymi
- możliwość wyszukiwania po nazwie, miejscowości
- albo osobie kontaktowej
- automatyczne wiązanie osób i firm
- możliwość dodawania notatek
- łatwość dostępu do danych szybkie wyszukiwanie potrzebnych informacji
- ułatwione zarządzanie informacją
|
|
|
|
- wewnętrzna gazeta firmową
- możliwość dodawania i komentowania artykułów
- możliwość ustalenia daty i okresu publikacji artykułu
- archiwum artykułów z systemem filtrów ułatwiających wyszukiwanie
- skrócenie czasu dostępu do informacji
- prosta obsługa po stronie administratora i użytkownika
- wsparcie kultury organizacyjnej i wewnętrznego PR firmy
|
|
- rezerwacja zasobów (sale konferencyjne, rzutniki, laptopy,samochody, prasa, książki, materiały szkoleniowe, inne)
- graficzna prezentacja przebiegu rezerwacji
- rezerwacje grupowe dla kilku zasobów równocześnie
- rezerwacja cykliczne powtarzane codziennie, co tydzień,
- co miesiąc, co rok
- karta zasobu z informacjami o zasobie oraz możliwość dodania załącznika np. z instrukcją
- pełna kontrola nad eksploatacją zasobów
- likwidacja konfliktów wynikających z równoczesnej rezerwacji
- jednego zasobu (system na to nie pozwala)
|
|
|
|
- elektroniczny wniosek urlopowy z możliwością wydruku
- mailowy system powiadamiania o statusie wniosku
- obieg wniosku pomiędzy pracownikiem, przełożonym a kadrami
- przejrzysta graficzna prezentacja rozkładu nieobecności
- możliwość delegacji zastępstw
- uproszczenie procesu złożenia wniosku urlopowego i jego akceptacji
- obsługa wszystkich typów urlopów przewidzianych
- w polskim prawodawstwie
|
|
- możliwość wyboru widoku kalendarza – dzienny, tygodniowy, miesięczny
- obsługa trzech typów zdarzeń – prywatnych, firmowych i służbowych
- i ich graficzna prezentacja
- dodawanie wydarzeń dedykowanych do struktury organizacyjnej
- możliwość delegowania kalendarzy i zarządzania kalendarzami współpracowników
- graficzna prezentacja zdarzeń
|
|
|
|
- wewnętrzne forum dyskusyjne dla pracowników
- miejsce do wymiany wiedzy i doświadczenia pomiędzy pracownikami
- archiwizacja dyskusji i możliwość dodania jej do firmowej bazy wiedzy
- prosty sposób na komunikację pomiędzy pracownikami
- możliwość moderacji forum – akceptowania postów
- i usuwania dyskusji
- ułatwiony transfer wiedzy pracowników w firmie
|
|
- możliwość grupowania zdjęć z ważnych firmowych imprez,
- wyjazdów i innych, w albumy dostępne dla wszystkich użytkowników
- nieograniczoną liczbę galerii
- funkcja umożliwiającą dodawanie wielu zdjęć równocześnie
- przez upload plików ZIP
- automatycznie skalowanie i miniaturyzowanie zdjęć
- podgląd zdjęć w formie miniaturek i w powiększeniu
- zwiększenie integracji pracowników
|
- notatnik osobisty i służbowy
- możliwość przydzielenia notatki do wybranego działu
- archiwum notatek
- powiązanie notatek z kalendarzem
- filtry wyszukiwania notatek
- możliwość wyświetlania i edytowania notatki przez innych pracowników
|
|
- dostępna dla wszystkich użytkowników baza linków
- do stron internetowych wraz z ich opisem
- możliwość edycji i dodawania linków przez wszystkich
- możliwość wyboru typu linka
- wyszukiwanie linków dzięki wbudowanemu systemowi filtrów
- wszelkie ciekawe i ważne strony internetowe w jednym miejscu
- ułatwiony dostęp do przydatnych informacji
|
- system tworzenia sond na dowolny temat
- gwarancja wiarygodności – każdy użytkownik może
- zagłosować tylko raz
- różne formy prezentacji odpowiedzi – procentowe albo liczbowe
- archiwum z poprzednimi sondami
- możliwość określenia daty i okresu publikacji danej sondy
- łatwe i szybkie poznanie zdania pracowników na dany temat
- baza wiedzy o użytkownikach
- anonimowość głosowania
|
|
- Informacje o obchodzonych imieninach albo urodzinach
- możliwość wyboru czy chce się informować współpracowników czy nie
- daty imienin i urodzin użytkownika
- możliwość złożenia życzeń solenizantowi przy pomocy funkcji „złóż życzenia” – zostaną one wysłane na jego adres e-mail
|