EKSPERT by webBOX
|
||
Czy Twój klient i użytkownik serwisu www potrzebuje spersonalizowanego kontaktu z pracownikiem firmy - ekspertem? Dajemy Ci narzędzie-Ekspert by webBOX Doświadczenie RSI internet i firm badających rynek internetowy wskazuje, że jedną z najważniejszych cech Internetu jest możliwość dwustronnej komunikacji z klientem (petentem) poprzez serwis www. Większość istniejących dzisiaj serwisów www nie wykorzystuje tej właściwości, sprowadzając ofertę firmy do biernych opisów ewentualnie udostępniając formularz, który przesyła wszystkie zapytania klientów na jedną skrzynkę e-mail, nie dając wiedzy o statusie procesu udzielenia odpowiedzi. Użytkownik Internetu, a tym samym potencjalny Państwa klient po zapoznaniu się z serwisem www często ma potrzebę uzupełnienia swojej wiedzy lub rozwiania wątpliwości. Internauta chce być przekonany, że za pięknym graficznie serwisem www prezentującym firmę stoi żywa organizacja władna reagować na jego oczekiwania i bieżące potrzeby. Istotne jest, aby kontakt był szybki i rzeczowo korespondujący z zapytaniem i potrzebą klienta. Aby właściwie odpowiadać na pytania internautów, należy posiadać sprawne mechanizmy monitoringu zarówno samych zapytań (i ich treści), jak też statusu realizacji odpowiedzi. Idealnym stanem będzie taki, w którym obsługa takiego systemu będzie prosta i nie będzie generować dodatkowych kosztów (stanowisk, urządzeń, innych). Dlatego zaprojektowaliśmy i z przyjemnością prezentujemy Państwu system Ekspert by webBOX - Pierwsze polskie profesjonalne narzędzie marketingowe do obsługi zapytań składanych przez stronę www bez konieczności przebudowy istniejącej już strony. |
||
|
|
|
Jest to system mający za zadanie poprawę relacji pomiędzy klientem a firmą. Pozwala zarządzać zapytaniami klientów składanymi za pośrednictwem serwisu www, poprzez przekazanie ich bezpośrednio do osób specjalizujących się w dziedzinie, której zapytanie dotyczy. System dodatkowo udostępnia mechanizmy kontrolujące status zapytania od użytkownika, a także posiada statystyki dotyczące skuteczności odpowiedzi na pytania z podziałem na zdefiniowane dziedziny. |
System przeznaczony dla firm, które chcą:
|
|
|
|
|
Bardzo popularną formą komunikacji jest umieszczanie na stronie www formularza do zadawania pytań. Firma ceniąca jakość obsługi klienta wie, że klient nie lubi długo czekać na odpowiedź lub co gorsze w ogóle jej nie otrzymywać. System EKSPERT by webBOX buduje zaufanie użytkownika już przy pierwszym kontakcie, wysyłając do niego automatycznie e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zapytania.
Jak pokazuje rysunek pojawia się wiele pytań związanych z obsługa zapytania od użytkownika, na które trudno, a często nie można odpowiedzieć. W przypadku niewielkiej ilości pytań jest możliwa stosunkowo szybka reakcja na zapytania, ale przy pracy grupowej (kilku ekspertów) nie możliwe jest kontrolowanie procesu komunikacji eksperta z użytkownikiem. System "Ekspert" pozwala rozwiązać wszystkie te problemy. |
||
|
||
|